سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

نامه های جوانان به امام زمان

نامه های جوانان به امام زمان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 00:22

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نامه های جوانان به امام زمان (عج)

مجموعه‏ ای از قطعات ادبی، سروده‏ ها و درد دل های نوجوانان ایران اسلامی خطاب به حضرت ولی عصر در این كتاب گردآوری شده است. نامه‏ ها پر از احساس، عطوفت و عشق پاك قلبهای نونهالی است كه معشوق برتر و نجات‏بخش موعودی را دعوت می‏كنند به ظهور. انتظار او را با عبارات آهنگین و سوزناك زمزمه می‏كنند. التهاب ها، تنهایی و دلهره‏های خود را با او در میان می‏گذارند و صدایش می‏زنند تا شاید بیاید و روشنایی را گسترش دهد.

به گزارش آینده روشن، این کتاب حاوی نامه‌هایی است که هر کدام رازهای ناگفته‌ای را از نویسندگانشان در بر دارد که نگارنده کتاب نیز به جهت حفظ امانت، از دست اندازی به آنها پرهیز نموده و صرفا به ایرادهای ادبی و غلط‌های املایی آن توجه کرده و محتوای هر یک از نامه‌ها را طبق نگارش نویسنده آن، در کتاب نقل کرده است.

در برخی از این نامه‌ها، انتقاداتی در قالب درد دل با امام عصر(عج) صورت گرفته که البته هر انسانی حق دارد درباره مسایل جاری جامعه خود با مولای خویش درد دل کند ولی همان طور که مولف نیز بدان اشاره می‌دارد، نقل این گونه نامه‌ها در این کتاب به منزله تایید مطالب و انتقادات نیست و هدف از نقل این نامه‌ها فقط آشنایی خوانندگان گرامی با سلیقه‌های مختلف و رازهای ناگفته گوناگون نویسندگان این نامه‌هاست.

زیبایی مجموعه حاضر به دلیل تنوع نامه‌ها و اختلاف شدید آن‌هاست. همان طور که در برخی از نامه‌ها به علل و عوامل طولانی‌تر شدن غیبت کبرا اشاره شده و در تعدادی دیگر از آنها گرفتاری‌های اجتماعی و درد دل نویسنده آمده است.

برشی از کتاب:

گر او را ببینم به او می گویم؛ مولای ما کی خواهد آمد؟؛ ابا صالح ؛ آرزوهای سپید؛ از راه می رسی…؛ از قنوت عارفان ؛ اشک ها و گریه ها؛ زمزمه های انتظار؛ آمدنم دور نیست ؛ امروز امیر در میخانه تویی، تو!؛ امشب از شمع رخت سوخته ؛ انتظار؛ ای گنجینه آخرین!؛ ای فرزند هاشم!؛ آفتاب حقیقت ؛ نامه رسمی به امام زمان علیه السلام ؛ با کدام چشم و گوش؟؛ باز هم جمعه غروب کرد امّا…؛ برات شهادت در جوانی!؛ خلوت دل ؛ یا صاحب الزمان! …؛ نسل انتظار؛ ندبه های دلتنگی ؛ نجوا با مولا؛ درد و دل با امام ؛ نامه ای به امام زمان علیه السلام ؛ ناجی تمام خوبی ها؛ من هم می خواهم ظهور کنم!؛ ماه پری چهره ؛ سینه سینا؛ سلام مرا ضرب در یاس ها کن ؛ در طلب خورشید؛ در خلوت تاریکی…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون