سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دعا برای یافتن شغل مورد نظر

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 تیر 1400 ساعت 11:58

دعا برای استخدام شدن در کار دعا برای بدست اوردن شغل مناسب دعا برای پیدا شدن کار پر درامد دعا برای جذب کار دعای جویای کار نذر برای شغل چه دعایی بخونم کار پیدا کنم دعا برای رفع بیکاری شوهر

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر به دنبال شغل مناسب می گردید پس می دانید باید برای موفقیت در هر کاری مثل از بین بردن بیکاری و استخدام شدن در یک شغل مناسب تلاش کردد. 

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

"و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید"

این آیه به ما می گوید اگر تلاشی از سمت ما صورت نگیرد هرگز به چیزی نخواهیم رسید. البته باید اشاره کنیم که دعا نیز در کنار تلاش می تواند احتمال موفقیت مان را بسیار افزاش دهد اما بدون تلاش چیزی وجود ندارد که احتمال آن افزایش پیدا کند.

به همین دلیل در کنار دعا خواندن به شما سایت نوین بینش را معرفی می کنیم. این سایت نکاتی را در مورد روش های کسب درآمد آموزش می دهد. این روش در مورد کسب روزی حلال در خانه و از طریق اینترنت است که به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد:

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

8 نکته مثبت در مورد کسب درآمد در اینترنت

در این مقاله تصمیم داریم شما را با ذکر برای کار  طلسم یافتن شغل  دعای مجرب برای پیدا کردن کار  ذکر مجرب برای گشایش کار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  سوره برای یافتن شغل  دعا برای شغل بیشتر آشنا کنیم.

ذکر برای کار

پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله) در مورد خودشان می فرمایند: «هر روز بر روی قلبم غبار می نشیند، تا اینکه روزی صد مرتبه استغفار می کنم؛ اِنّه لَیُغَانُ عَلَی قَلْبِی حَتَّی أَسْتَغْفِرُ فِی الْیَوْمِ مِائَةَ مَرَّه» (مستدرک الوسائل/5/320/ح5978) تازه این غبار ناشی از غفلت یا گناه نیست بلکه محاسباتی است که پیامبر (صلی الله و علیه و آله) در مراتب بالای خود دارند.

طلسم یافتن شغل

خداوند در مورد برخی از اینها که وضعشان خیلی خراب تر است چنین می فرماید: «و چون به آنان گویند: بیایید تا پیامبر خدا براى شما آمرزش بخواهد [از روى کبر و غرور] سرهاى خود را بر مى گردانند، و آنان را مى بینى که متکبرانه [از حق ] روى مى گردانند؛ وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَکْبِرُون»(منافقون/5)

دعای مجرب برای پیدا کردن کار

دعا برای انفجار رزق دستورات زیر برای ازدیاد رزق و روزی  را به دقت انجام دهید :1- 308  مرتبه ذکر یا رزاق  هر روز اول صبح (ترجیحا بعد از نماز صبح )2- مداومت در ذکر یا واسع بدون عدد ( به هر تعداد که می توانید )3- آیه 2و3  سوره طلاق هر روز بعد از هر نماز  سه مرتبه4- در یک چله روزی 27 مرتبه سوره  ذاریات آیه85  5- روزی 2358  مرتبه “یا غنی یا فتاح  یا رزاق”6- مداومت در صلوات و استغفاردستورات 4و5و6.


ذکر مجرب برای گشایش کار

به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق است حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .


ذکر برای رفع بیکاری

در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعای تنگی روزیدعای تنگی روزی ( و نیز درخواست حوائج در سفر طولانی )  که هنگام طلوع افتاب دراب اندازد : بسم الله الرحمن الرحیم الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی الملک المولی الجلیل سلام الله علی محمد و علی فاطمه والحسن والحسین و علی محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و الحجة القائم المنتظر المهدی مولینا و سیدنا صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر والخوف فاکشف ضری و امن خوفی بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبی و وصی و صدیق و شهید ان تصلی علی محمد و علی ال محمد یا الله یا رحمن الراحمین اشفعوا لی یا ساداتی و موالی بالشان الذی لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسنی الضر و الخوف یا ساداتی والله یا ارحم الراحمین وافعل بی ما انت اهله یا رب کذا و کذابه جای کذا و کذا حاجت خود را بنویسدهر کس سوره فیل را 21 بار بعد از نماز ظهر بخواند روزی او از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  مفید استبرای وسعت رزقهر روز بعد از نماز صبح این ایه را 110 مرتبه بخوانید(اِن الله هو الرزاق ذوالقوة المتین).

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون