موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

طلسم عشق فوری

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 17:10

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعا های : دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی، دعاي دلتنگ كردن معشوق از راه دور، طلسم بیقراری سوزاندنی، چگونه مطلوب خود را از راه دور بیقرار کنیم طلسم محبت یهودی.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

همچنین دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور طلسم دلتنگی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای جلب محبت پسر از راه دور ،ذکری برای جلب محبت، طلسم احضار عشق و طلسم عشق قوی بیشتر آشنا کنیم

مقدمه برای بیقرار کردن شدید معشوق

قبل از اینکه به سراغ دعای معمولی و سوازندنی برای بیقرار کردن شدید معشوق برویم می خواهم به یک نکته مهم اشاره کنم که در اجابت دعا ها بسیار موثر است.

اگر فردی به دنبال دعای معمولی و سوازندنی برای بیقرار کردن شدید معشوق باشد نیاز دارد دانش و مهارت لازم را نیز بدست آورد و برای رسیدن به هدف خود تلاش کند ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

 و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل اگر به دنبال بیقراری شدید معشوق هستید توصیه می کنم با شماره زیر که شماره تیم روانشناسی است ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید تا در کنار دعا بتوانید با راهکارهای علمی و عملی، به هدف خود برسید. تاکید می کنم شماره زیر، شماره تیم روانشناسی است و نه دعا نویس. زیرا برای اجابت دعاها به دعانویس نیاز ندارید بلکه به دانش و تلاش نیاز دارید.

پس به صورت رایگان از طریق تلگرام با تیم روانشناسی زیر ارتباط برقرار کنید و مشکل یا پرسش خود را توضیح دهید:

 09306135008 ( ارتباط فقط از طریق تلگرام)

این وبلاگ در صحت منابع دعاهای زیر مطمئن نیست. اگرچه هر دعاهایی همیشه می تواند مکملی برای رسیدن به هدف شما باشد اما این دعاها تنها از وبسایت های مختلف به صورت کلی جمع آوری شده است و در صحت دستورالعمل های آن تردید وجود دارد.

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

دعای بازگشت معشوق در سه روز - اختصاصی

دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید. قبل از اینکه تکه سنگ را روی آن قرار دهید باید اول سنگ را بسوزانید تا کاملا پخته و داغ شود. سپس صبر کنید تا سرد شود و دعارا زیر آن قرار دهید.  این دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی بسیار معروف و موثر است.

يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان 

دعاي دلتنگ كردن معشوق از راه دور

هر گاه بخواهي در دعای دلتنگ کردن معشوق از راه دور پیروز شوی وضو بگير ودو ركعت نماز به جاي بياورودر هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه اين ايه را بخوانيد:

((عَسَي اللهَ اَن يَجعَلَ بَينَكم وَبَينَ الَذينَ عادَيتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحيم))

 وپس از سلام نماز نيز اين ايه را هفت مرتبه بخوانيد:

‹‹اَللهُمَ لَين لي فلان بن فلان كَما لَينتَ الحَديدَلِداوود وسَخِرهُ لي كَما سَخَرتَ ريحَ لِسُلَيمان››

اين نماز را تا يك هفته بخوانيد مجرب است حتي در بعضي مواقع با يكبار خواندن هم نتيجه دارد بستگي به حالات روحي شخص دارد.

دعای بی قراری شدید معشوق 

اگر می خواهید در بیقراری شدید معشوق موفق شوید با رعايت اصولي كه توضيح مي دهم ميتوانيد براي چله نشيني  و همچنين براي مندل نشيني به اميد خدا موفق شويد.

الف ) اعمالي كه بايد در دوران چله نشيني و يا همان مندل نشيني و چله جن رعايت كنيد:

1- عدم نزديكي با همسر و با بدن و لباسي كاملاً طاهر وپاك باشيد

2- عدم صحبت و معاشرت با ديگران وقتي درون مندل ودرحال چله نشيني هستيد

3- پرهيز از خوراك حيواني مانند: ( گوشت/ مرغ / ماهي/ شير / تخم مرغ )

طلسم بیقراری سوزاندنی

یکی از طلسم های بیقراری سوزاندنی این است که  اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است:

((يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

در پایان یک شمع برای شادی روح رفتگان روشن کنید و یک بار سوره یاسین را بخوانید. 

قویترین طلسم محبت یهودی

در این طلسم که از آن به عنوان قویترین طلسم محبت یهودی یاد شده است آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند. رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعای قرآنی جدید برای دلتنگی معشوق

برای بیقرار کردن معشوق و برگرداندن شخص از راه دو ر  باید این عزیمت رو در ساعت سعد طالع و به اذن استاد بنویسی و همراه خود کنی شک نیست که شخص دیوانه تو میگردد و برمیگردد. بخشی از این عزیمه از آیات قرآن و موکلین و خدام این آیات میباشد و در استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید که در راه نادرست و به نیت غیر شرعی استفاده نکنید. 
این عزیمت بدین شرح میباشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعای بیقراری قوی برای معشوق 

جهت جلب محبت بر روی سیب 20 بار خوانده شود و هر کس به معشوق خود بخوراند. و دیوانه وی می شود. تجربه شده است.

بسم الله الرحن الرحیم. سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ

طلسم برای جلب محبت شدید پسر از راه دور

دعای زیر را 11 مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

بسم الله الر حمن الرحیم


وَالضُّحَى وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى وَ
لَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَى وَوَجَدَكَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَكَ عَائِلًا
فَأَغْنَى فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

رابطه زناشویی: تقویت زناشویی-اشتباهات زناشویی-وظایف زناشویی

  دعا های مرتبط:

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

طلسم محبت یهودیدعای بی قراریدعای محبتدعا برای رسیدن به معشوقدعا برای جلب محبت شدید از راه دورطلسم عشق از راه دوردعای محبت فوری از راه دوردعا برای احضار آنی معشوق

جستجو های مرتبط: چگونه مطلوب خود را از راه دور بیقرار کنیم دعاي دلتنگ كردن معشوق دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور طلسم دلتنگی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای جلب محبت پسر از راه دور ذکری برای جلب محبت ازراه دور طلسم احضار عشق از راه دور طلسم عشق قوی چگونه مطلوب خود را از راه دور بیقرار کنیم دعاي دلتنگ كردن معشوق دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور طلسم دلتنگی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای جلب محبت پسر از راه دور ذکری برای جلب محبت ازراه دور طلسم احضار عشق از راه دور طلسم عشق قوی چگونه مطلوب خود را از راه دور بیقرار کنیم دعاي دلتنگ كردن معشوق دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور طلسم دلتنگی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر