موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دعای برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق

دعای برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 03 بهمن 1400 ساعت 14:20

ذکر و طلسم و دعای مجرب برای راضی کردن خانواده دختر و پسر برای ازدواج دو معضوق در دعا سایت

توسط سید آخرین بروزرسانی یکشنبه, مهر ۱۴, ۱۳۹۸ 4 دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی و انگشتر دعا سایت doasite.com دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و بسیار قوی و مجرب برای راضی کردن خانواده دختر و پسر برای ازدواج و بستن زبان خانواده برای ازدواج و راضی کردن والدین برای ازدواج و زبان بند خانواده پسر برای ازدواج و رضایت خانواده دختر برای ازدواج …

دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج

دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج,دعای موافقت والدین برای ازدواج,دعای راضی کردن خانواده دو طرف برای ازدواج,دعای ازدواج دو معشوق,دعا بستن زبان مخالفان برای ازدواج

دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج

عشق بیماری است که تنها علاجش رسیدن به محبوب است. گاهی می شود عاشق شد و بدون دردسر به وصال محبوب رسید. اما گاهی هم می شود که شانس با شما یار نباشد و سرنوشت مانع تراشی کند.

بعضی وقت ها مشکلات پیچیده ای سر راه وصال به معشوق سبز می شود. مثلا اینکه پدر شخص محبوبتان شما را دوست ندارد. یا مادر خودتان با انتخاب شما موافق نیست.

مخالفت خانواده با ازدواج، مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت چرا که کسب رضایت آن ها ضروری است و چه بسا این مخالفت باعث به هم خوردن وصلت و ازدواج شود.

در این مواقع افراد معمولا هر راهی که به فکرشان برسد را امتحان می کنند. حتی روش هایی که شاید چندان درست به نظر نرسد. یکی از این روش ها استفاده از دعای زبانبند خانواده یا انواع دعای بستن زبان مخالفان ازدواج است.

دعای رسیدن به خواسته های قلبی

این ذکر از دعاهای محبوب امام جواد می باشد. آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید. این دعا بری رسیدن به خواسته های قلبی و به خصوص مواردی مانند ازدواج و فروش منزل موثر است.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه:

“وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ “

*****************

فردی که قصد خواستگاری رفتن دارد و هدفش جواب مثبت گرفتن و راضی شدن خانواده به ازدواج می باشد و می خواهد محبتش در قلب خانواده مطلوبش بیافتد ، تعویذ ذیل را در دو برگه کاغذ بدون خط بنویسد. یکی از برگه های نوشته شده را با خود همراه نماید و یکی را در آب حل کند و درب منزل مطلوب بپاشد. دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود.

نظرات برخی از کاربران :

من و یک پسری یکسال و نیم باهم بودیم خیلیم همدیگرو دوست داریم ولی الان به خاطر مخالفت خانواده اش مجبور به جدایی شدیم ولی حال هردومون بده و وقتی کنار همیم واقعا دوتامون حالمون خوبه و آرومیم ولی چون مامانش گفته نه گفت ک تمومش کنیم که تو بیشتر از این ضربه نخوری اون خودشم نمیخاد و از وقتی که رفته با خانوادش خیلی حرف نزده و بیشتر تو خودش بوده و بیشتر تو اتاقش و عکس منو میبینه و باهاش حرف میزنه از بس گریه کرده چشماش ضعیف شده منم دست کمی از تون ندارم همش به فکرشم و یاد خاطره هامون من میخام اون باشه ولی دیگه نمیدونم چیکار کنم…

سلام دوست گرامی
پس از مخالفت خانواده ها دو راه وجود دارد.
۱-پذیرش موضوع و فراموشی
۲-تلاش برای جلب موافقت
اگه واقعا رابطتون مشکلی نداره و فقط مخالفت مادر ایشان هست و دلیل متطقی هم وجود ندارد بهتر هست با منطق، سعی در راضی کردن خانواده کنتد
صحبت با کسی که برروی مادرشون تاثیر گذار هست هم میتواند کمک کند

روزتون بخیر و شادی . مدتی با کسی دوستم که خداروشکر ما باهم خوبیم مثل همه دعوا های ریزی هم داریم ولی همیشه حلشون می کنیم خیلی بیشتر باهم خوش می گذرونیم .. ایشون درآمدشان هم مناسب هست فقط از نظر شرایط مالی دو خانواده ما در دو جهت مختلف هستیم .ایشون در همون ماه های اول قصدشون از دوستی درو گفتن و خواستگاری کردن یک بار هم اومدن با خانواده آشنا شدن ولی وقتی ایشون رفتن دیگه هیچکس به رو خودش نیاورد اصلا کسی اینجا اومد. بد از ماه ها که من دوباره بازگو کردم. مامانم گفت ما راضی نیستیم دوس داری برو اون دست خیابون عقد کنید !!!!!! که من برخورد کردم و در نهایت قرار شد من به همراه مادر به مشاور بریم که‌ احتمالا مشاور ما رو منصرف کن که با گذشت یک ماه هنوز مشاور هم نرفتیم‌ . در همین راستا این دفعهچندوم هست که با انتخاب من مخالفت می کنن و از دوست و آشنا هم نمی شه کمک گرفت چون گوش نمی دن و من خواهر بزرگتری هم دارم که خوانوادم به خاطر مخالفت با ازدواجشون خونه رو برا همیشه ترک کرد و حدودا ۱۵ سال که کلا رابطه ای نداریم …..البته دورادور می دونم که خداروشکر زندگی شون خوب هست . ولی من نمی دونم چطوری اینارو راضی کنم یه طرف خوانوادم که کاملا بی منطق هستن و طرفی کسی که می تونم ادامه زندگیم رو باهاش باشم …

شرایط بسیار سختیه؛ و بهترین راه‌حلش همونی هست که خودتون در متن اشاره کردید، یعنی مراجعه به روان‌شناس. اگر خانواده هم راضی به اومدن پیش مشاور نمی‌شن، حتما خودتون برید. روان‌شناس کمکتون می‌کنن که راه‌حل مناسبی برای این مساله پیدا کنید.

سلام من به مدت دوساله که با پسری دوست هستم و از همون ابتدا قصدمون ازدواج بوده ما باهم تفاهم کامل داریم . ما از اونجا که تو انتخاب هم مطمئن بودیم باهم رابطه داشتیم حالا خونواده من مخالف ازدواج ماهستن اوایل دلیل مخالفتشون خونه و ماشین بود که ایشون همه رو محیا کرد و حالا بهونه سربازیش رو میگیرن . من با توجه به شرایطی که دارم نمیتونم با خواستگارایی که خونوادم مد نظرشونه ازدواج کنم از طرفی هم میترسم بحث سربازیش رو پیش بکشم و اون قبول نکنه من واقعا موندم چطور باید خونوادمو راضی کنم اونا هیچی از شرایطم نمیدونن و منم میترسم بگم .

سلام دوست گرامی
بهتر هست با خانواده صحبت کنید و از انها بخواهید که اجازه بدهند عقد کنید تا ایشان سربازی را سپری کنند و بعد از سربازی عروسی کنید
اینطوری موقعیت شما بهتر میشود.
برای کسب رضایت خانواده هم از خود پسر بخواهید که با پدرتان صحبت کنند و نظر موافق ایشان را جلب کنند

سلام وقت بخیر من و یه نفر همو خیلی دوس دارم همو درک میکنیم و عاشق همیم ولی پدرشون چون از مادرشون کوچیکتر هستن و بخاطرش ب مشکل درک نکردن و اینا رسیدن فک میکنم ماهم بدبخت میشیم و نمیذارن به هم برسیم. درصورتیکه ما واقعا همو میخایم و همو درک میکنیم.ایشون ۵ سال از من کوچیکترن.من ۲۴ سالمه اون ۱۹ .کسی هم ندارم ک ازم حمایت کنه . چن بار حرف زدن پدرشون نه گفتن بنظرتون خودم اقدام کنم ممکنه حل بشه؟اگه درسته بنظر شما چیا بهشون بگم ک بدونن واقعا دارن اشتباه میکنن. سن فقط به عدده ما توی خانواده مون داریم طرف پنج سال یکی دیه هم ۱۰ سال از خانومش کوچیکتره ولی خوشبختن.تو نت هم خوندن خیلیا بودن ک گفتن خوشبختن.لطفا کمک کنید.ممنونم..

دوست عزیز
سلام

پژوهش‌های مختلف نشون می‌ده که اختلاف سنی بین زن و شوهر هر چقدر که بیشتر باشه، مشکلات و آمار جدایی بیشتر می‌شه. البته قطعا استثناهایی هم وجود داره ولی اینکه شما بین این موارد استثنا باشید یا نه جای بررسی داره. مساله‌ دیگه‌ای که مطرح هست، سن شما دو نفر هست. اگر همین اختلاف سنی بعد از ۳۰ سالگی بود (یعنی آقای ۳۰ و خانم ۳۵)، قطعا مشکلات کمتری ایجاد میشد تا اینکه ایشون هنوز ۱۹ ساله هستند؛ چون معمولا افراد در این سن هنوز به استقلال و بلوغ فکری، مالی، روانی و … نرسیده و ممکنه در سال‌های آینده نظرشون در مورد انتخابی که دارند، فرق بکنه. بنابراین یکی از مهم‌ترین نکات این هست که چقدر شما دو نفر (به خصوص آقا) رفتار و افکار پخته‌ای دارید.

اما باید چی کار کنید؟ بهتره که حتما حتما برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید؛ روان‌شناس متخصص تمامی موارد رو بررسی می‌کنه و اگه از نظر ایشون مناسب بود راهنماییتون می‌کنه که چطور با خانواده صحبت کنید. قطعا یکی از دلایل مخالفت پدر ایشون این هست که مطمئن نیستند که شما دو نفر برای هم مناسب باشید، بنابراین اگر یک متخصص تایید کرد که شما برای هم مناسب هستید، به احتمال بیشتری احتمال داره که با ازدواج شما موافقت کنند.

منبع : رادیو عشق

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر