موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

فرمول سن ازدواج

فرمول سن ازدواج

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 13:34

imageshkut.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مردم فرانسه من را انتخاب کردند چون با آنها صادقانه حرف می زنم.”  نیکلا سارکوزی، رییس جمهور فرانسه

    از چند ماه پیش که آقای سارکوزی هنوز عیال محترمه اش را که در راه رسیدن به صندلی ریاست جمهوری فرانسه او را یاری کرده بود طلاق نداده بود، خبرگزاریها و خبرنگاران فضول که مانند ما جوانب و احترامات را رعایت نمی کنند خبر از ارتباط گیری بیش از حد دوستانه او با یک مدل معروف ایتالیایی به نام خانم کارلا برونی دادند. این اخبار کم کم به طلاق این رییس جمهور پرسر و صدا از آن عیال و هم اکنون به قرار عروسی با این خانم سوپر مدل انجامیده است.

   این خانم که متولد زمستان سال 1347 خودمان بوده و به شغل مدلی و خوانندگی مشغول است به طور خلاصه و خودمانی آدم بسیار راحتیست و در لباس پوشیدن بی شیله و پیله است. نمونه اش این که به خاطر غیرتی بودن آقای سارکوزی نمی شود همه عکسهای قدیمی ایشان را این جا گذاشت.         حالا جالب اینجاست که ما در طول تاریخ دراز کشورمان عادت کرده ایم دولتمردانمان را همیشه در قیافه های جدی و پر از عزم و اراده برای انجام امور پیشرفت مملکت و خلاصه سراپا خدمت ببینیم در حالی که وضعیت اقتصادی و اداری و رفاهی مان بسیار خراب است اما دولتمردان آنها به راحتی و رک و رو راست، دنبال عشقشان (آن هم با چه سابقه روشن و رو و به قول بچه ها ردیفی) می روند و چرخ مملکتشان هم بهتر می چرخد.

   (یاد مطلبی که در باره روسای جمهور کره شمالی و جنوبی نوشتم افتادم. آن را با عنوان “برنده در برابر ژست برنده”  در بایگانی این وبلاگ  بخوانید).

    با دوستان تحلیلی می کردیم که وجود قانونی و دائمی همچین آدم ردیفی در کنار آدم، چقدر در انرژی و روحیه سارکوزی 53 ساله تاثیر دارد و چقدر می تواند در راندمان کاری او و در نتیجه رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه فرانسه موثر باشد و با یک قضاوت مهندسی و یک حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیدیم که رشد اقتصادی امسال فرانسه حداقل 1.5 درصد افزایش پیدا می کند.

    در این ماجرا که روشن شد سارکوزی 53 ساله و خانم کارلا 39 ساله است. ابتدا فکر کردم که چرا اینقدر اختلاف سن بین آنها زیاد است. بی اختیار یاد فرمول سن ازدواج که در جوانی از یک کتاب روانشناسی خوانده بودم افتادم.

(برای دیدن ادامه مطلب و عکسها روی این لینک کلیک کنید:)

 این فرمول به این ترتیب است که:

m= سن پسر                     w= سن دختر

1)                                    w= m/2 +7

m = 2*(w-7)                                  (a2

طبق این فرمول سن مناسب برای ازدواج دخترها و پسرها به ترتیب زیر است:

سن پسر { 20   24   26   28    30      32     34    36    40    46      52   60    66}

سن دختر{ 17   19   20    21    22      23     24    25     27   30      33    37    40}

    طبق این فرمول هر چه ازدواج در سنین بالاتری صورت گیرد بهتر است اختلاف سنی بیشتری بین مرد و زن باشد. دلایل توصیه این اختلاف سنی پیشنهادی، بسیار زیاد است که اگر خواستید می توانم لینک مطالبش را در اینترنت پیدا کنید.

    مثلا مطابق این فرمول، خانم کارلا تازه هفت سالی هم برای سارکوزی پیر است. اما خوب که به این فرمول و همچنین عکسهای این عروس خانم خوشبخت نگاه کنید متوجه می شوید که اولا این فرمول بسیار simplified شده است و کامل نیست ثانیا این عروس خانم هم پارامترهایی دارد که باید به این فرمول اضافه شود. بنابراین به اتفاق دوستان آمدیم این فرمول را برای آن پارامتر خاص به نام S با ضریب وزنی 2 اصلاح کردیم به این ترتیب که اگر مثلا این خانم چیزی به اندازه سه واحد از این پارامتر را داشته باشد (که مطابق نظر جمع، بیشتر از این از آن پارامتر دارد) دیگر سنش با سارکوزی جور در می آید.

فرمول پیشنهادی                w= m/2 +7 +2S

    بعد فکر کردیم که چیز بدی نیست اگر دانشجویان دکترا و فوق لیسانس علوم انسانی کشور ما به جای پایان نامه های الکی قفسه پر کن، بیایند یک تحقیق جامع روی این مسئله بکنند و با در نظر گرفتن همه موارد، یک فرمول جامع و پیچیده تری برای این محاسبه بدست بیاورند تا دخترها و پسرها موقع دیدن یک case مناسب برای ازدواج بیخود سرگیجه نگیرند و چند شب تا صبح نوار داریوش گوش ندهند و سیگار نکشند تا تصمیم مناسبشان را بگیرند. بلکه بتوانند با یک فرمول ریاضی و یک ماشین حساب کاسیو 3600 و چند جمع و ضرب ساده بفهمند که طرف به دردشان می خورد یا نه.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر