موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

فال زمان دقیق ازدواج

فال زمان دقیق ازدواج

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 شهریور 1400 ساعت 17:59

فال زمان دقیق ازدواج

فال؛ از دیر باز در بین برخی افراد مرسوم بوده با قهوه و طالع بینی و کف دست، خبرهایی راجع به آینده به افراد می گویند که موجب شادی و نشاط افراد و حتی دلگرمی آنان می شود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در مطلب زیر درباره فال زمان دقیق ازدواج با ما همراه باشید.

فال زمان دقیق ازدواج

فال زمان دقیق ازدواج

خیلی ها مدعی هستند که دانشی دارند که با استفاده از یک فنجان قهوه که شما آن را میل کرده اید میتوانند آینده شما را پیشگویی گنند. آنها ادعا میکنند میتوانند مشکلات شما را از درون فنجانی که از آن قهوه میل کرده اید ببینند و حتی آنها را برای شما حل کنند.

آیا به نظر شما چنین موضوعی امکان پذیر است ؟

همه چیزهایی که یک فال گیر در ته فنجان قهوه شما می بیند شما هم قادر به دیدن آنها هستید. پس چه تفاوتی بین شما و فرد فال گیر وجود دارد؟

مطمئن باشید هیچ تفاوتی بین شما و فالگیرها وجود ندارد مگر اینکه شما دارای قلبی پاک و دلی روشن هستید. دلی که به سادگی به دیگران اعتماد میکند. و البته اینکه شما اعتماد کرده اید چندان هم بد نیست اما به سادگی اعتماد کردن و آینده خود را به فردی که نه تخصصی دارد نه آینده شما برای او مهم است چندان کار درستی نیست.

افرادی نیز با ادعای اینکه میتوانند با خطوط کف دست شما آینده شما را پیشگویی کنند گاهی به سراغتان می آیند یا از طرف دوستانتان به شما پیشنهاد میشوند. آنها دستان شما را نگاه میکنند اغلب مواقع شما را به آینده ای روشن ذلخوش میکنند و آرزوهای واهی برایتان میسازند و گاهی مواقع شما ا میترسانند تا بهتر از شما دست مزد دریافت کنند

اثبات کار فال گیرها برای تشخیص ازدواج – بچه دار شدن – مرگ و…

حوادث بسیاری رخ داده است که ثابت میکند چنین پیشگویی هایی برای موارد مختلف همچون مرگ، فرزند دار شدن، ازدواج و رفع مشکلات یا رسیدن به خوشبختی صحت ندارد.

مثلا در یک حادثه رانندگی که چند نفر جان خود را از دست میدهند آیا کف دست همه آنها با یکدیگر هیچ تفاوتی نداشته است؟

یا در جشن های ازدواج که چندین عروس و داماد آغاز زندگی مشترک خود را جشن میگیرند آیا همه عروس خانمها و آقا دامادها کف دستشان به هم شباهت دارد؟

مسلما جواب منفی است.

تشخیص زمان دقیق ازدواج با فال

چه باید کرد؟

بنابرین هرگز در کتابهای پیشگویی و کف بینی و یا نزد افراد پیشگو و فالگیر منتظر نباشید تا حقایق آینده خود را بخوانید یا بشنوید. آینده شما بسته به نوع تفکر شما و نتیجه رفتار ها و تلاش شماست.

خودتان بدنبال حل مشکلات خودتان باشید و ریشه مشکلات را بخشکانید. همه افراد موفق چیزی از شما بیشتر نداشتند به دنبال آرزوهایتان باشید و بکوشید تا یکی یکی آنها را بدست آورید

به خدا توکل کنید

با این حال همیشه خداوند را مد نظر داشته باشید و مطمئن باشید بزرگترین پشتیبان شما در زندگی خداوند است . تنها اوست که میتواند دعای شما را مستجاب نماید و تنها اوست که حتی در سخت ترین شرایط مشکلات شما را به سادگی حل میکند .

به امید خدا و با تکیه بر لطف و عنایت او همه مشکلات حل میشود و چنانچه مصلت برین باشد تا مشکلی باقی بماند مطمئن باشید در مقابل صبر و بردباری شما خداوند اجر مزدی بهتر برایتان منظور میدارد.

طالع بینی و تحليل شخصیت بر اساس سال تولد ( طالع بینی چينی )

لطفــاً بر روی سال تولد خود کليک کنيد

( هجري شمسي )

طالع بينی و تحلیل شخصیت بر اساس ماه تولد و جنسیت ( طالع بيني هندی ) فال ازدواج

این روزها نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان افراد زیادی وجود دارند که از طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد  به عنوان یک ابزار سرگرم کننده و جذاب و شاید هم راه گشا علاقه مند هستند. بعضی از افراد این روش ها را خرافه میدانند و بعضی دیگر به آن اعتقاد دارند. اگر شما هم جزو افراد مجرد هستید و یا در آستانه ازدواج قرار دارید به شما پیشنهاد میکنم این طالع بینی ازدواج را انجام دهید.

مطلب فال زمان دقیق ازدواج را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال زمان دقیق ازدواج در فیسبوک


ارسال فال زمان دقیق ازدواج در تویتر


ارسال فال زمان دقیق ازدواج در واتس آپ


ارسال فال زمان دقیق ازدواج در تلگرام


خبرخوان فال زمان دقیق ازدواج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر