موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

نوشتن سوره کهف برای رزق و روزی

نوشتن سوره کهف برای رزق و روزی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 30 شهریور 1400 ساعت 23:47

طلسم و دعای قوی و تضمینی و معتبر مخصوص افزایش روزی و رزق و ثروت و دارایی در دعا سایت

توسط سید تاریخ انتشار دوشنبه, شهریور ۱۲, ۱۳۹۷ 0 تاثیر سوره کهف در افزایش روزی - دعایی از امام صادق (ع) برای زیاد شدن روزی و رزق

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دعایی که اکنون در سایت ذکر و دعا و ختم های مجرب و قرآنی دعاسایت doasite.com برای شما عزیزان قرار دادیم تاثیر سوره کهف در افزایش روزی – دعایی از امام صادق (ع) برای زیاد شدن روزی و رزق می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات امیدواریم این دعا کارگشای مشکلات شما عزیزان باشد .

تاثیر سوره کهف در افزایش روزی – دعایی از امام صادق (ع) برای زیاد شدن روزی و رزق

تاثیر سوره کهف در افزایش روزی – دعایی از امام صادق (ع) برای زیاد شدن روزی و رزق,نوشتن و خواندن سوره کهف برای افزایش رزق و روزی,تاثیر زیاد و فراوان سوره کهف برای وسعت رزق,خاصیت دعای کهف برای توسعه رزق و روزی,دعای امام صادق (ع) مخصوص گشایش رزق و روزی,دعای امام صادق (ع) برای ادای دین و قرض

تاثیر سوره کهف در افزایش روزی – دعایی از امام صادق (ع) برای زیاد شدن روزی و رزق

گشایش روزی و ادا قرض

از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقولست هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برساند.

((ابوبصیر)) نقل مى کند: به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایى جهت رزق بیآموزد.

((حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجدهآخرِ رکعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى که من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر