موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

سوره احزاب برای گشایش بخت

سوره احزاب برای گشایش بخت

نویسنده : Ramin | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 09:36

سوره احزاب

تعداد آیه: 73
تعداد کلمات: 1307
تعداد حروف: 5787
ترتیب نزول: 90
محل نزول: مدینه

چرا سوره احزاب را احزاب نامیدند؟

  • این سوره را اَحزاب نامیده‌اند ؛ به جهت آنکه بخش مهمی از این سوره به داستان جنگ احزاب (یا همان جنگ خندق) می‌پردازد. واژه احزاب به معنای گروه‌ها سه بار در دو آیه این سوره به کار رفته است.

محتوا سوره احزاب

  1. اطاعت از خداوند و پیروی‌ نکردن از کافران

  2. قانون‌های دوره جاهلیت مانند ظِهار و پسرخواندگی

  3. جنگ احزاب و پیروزی اعجازآمیز مسلمانان بر کفار

  4. وظایف همسران پیامبر

  5. داستان ازدواج زینب دختر جحش با پیامبر(ص)

  6. حجاب

  7. معاد

بهترین زمان نوشتن سوره احزاب برای بخت گشایی و ازدواج

گاهی خواستگار زنان بسیار کم می شود برای رفع این مشکل سوره (احزاب) را بر روی کاغذ نوشته در قوطی در بسته قرار داده و در منزل بگذارد. خواستگاران فراوان خواهند شد.

لطفا برای نوشتن سوره احزاب به موارد زیر دقت داشته باشین :

  1. قلب ناپاک ، مثلا قلبی که درش کینه و حسادت و دشمنی باشد

  2. نیت های ناپاک

  3. ترک نیکی و صدقه

  4. ناامیدی به اجابت دعا

  5. تاخیر انداختن نمازهای واجب به جوری که قضا شود مثل نماز صبح

  6. فحاشی

  7. نفاق

(البته هر کدام از این موانع بود به دلیل گناه چهارم که ناامیدی بود نباید دعا کردن را ترک کند بلکه دعا کند و در صدد رفع موانع باشد و در هیچ حالت نباید از رحمت خداوند مهربان  ناامید باشد ولو اینکه همه گناهان را انجام داده باشد).

  • ۳ بار ایه الکرسی را تلاوت کن و بر تمام جهات فوت کن و بعد شروع به نوشتن کن.

https://www.instagram.com/herze.emam.javad/

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

 توجه!!!

موقع نوشتن سوره نباید پریود باشین و سعی کنین در تاریخ های زیر روبه قبله نشسته و  حتی الامکان از اذان صبح تا طلوع افتاب بنویسد.

25و 29و 30 مرداد و 1و 5و 6و 8و26و 27و 29شهریور(بهترین زمان برای نوشتن نیمه اول ماه قمری و روزهای یکشنبه و پنج شنبه و جمعه)

فرمایشات امام صادق (ع) در مورد سوره احزاب

  • عصر جمعه سوره احزاب را با مداد نوشته در كاغذ وسپس آن را در يك تكه از لباسهاي كه دختر استفاده مي كرده بگذاريد و آن را درون كوزه یا ظرف در بسته اي گذاشته  ودر گوشه اي از خانه ای که دختر در آن هست، قرار دهيد  پس از مدت کوتاهی به شوهر می رود . امروزه بسیاری از مردم (زن و مرد ، پیر و جوان) را می بینیم و یا از آنها می شنوییم که می گویند : کارهای ما بسته شده ، و یا بخت من را بسته اند ، یا به هر دری می زنم درها به روی م بسته است و… سئوال این جاست که این امر را چگونه می توان برطرف نمود ، قبل از هرچیز باید با مصادیق حق الناس آشنا شویدو آنها را بشناسید و از ارتکاب آن خوداری و به شدت پرهیز نمایید. حال هرکس بخواهد در کارهایش گشایش بوجود آید و موجبات گشایش بخت و اقبال او فراهم شود دستورالعمل ذیل را انجام دهد به اذن الله آن چه حق تعالی روزی و نصیب او کرده بوده باشد به دست خواهد آورد و به مطلوب خود خواهد رسید ، و چنانچه نرسید بداند که خداوند عادل است و نتیجه سعی و تلاش او را در جهت گشایش در کارها و بخت و اقبال بی پاسخ نخواهد گذاشت .

  • از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است: که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

جهت خرید نوسته سوره احزاب بر روی پوست آهو اینجا کلیک فرمایید

  • سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید. (بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود) قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.

آثار و برکات سوره دیگر سوره احزاب

  1. خواستگار فراوان می شود.

  2. برآورده شدن 100 حاجت

  3. گرفتن جواب مثبت در خواستگاری

  4. ترس از دزدان و حیوانات درنده

  5. بهبود بیماری های دهان

جهت خرید کالا اینجا کیلک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر