موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

طلسم یافتن شغل

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 اسفند 1398 ساعت 17:26

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دعا برای رفع بیکاری

اگر از بیکاری خسته شده اید و وضعیت مالی مناسبی ندارید و می خواهید با پیدا کردن دعایی مناسب مشکل خود را حل کنید باید به یاد داشته باشید برای موفقیت در هر کاری مثل از بین بردن بیکاری و استخدام شدن در یک شغل مناسب باید تلاش کردد. 

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

"و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید"

این آیه به ما می گوید اگر تلاشی از سمت ما صورت نگیرد هرگز به چیزی نخواهیم رسید. البته باید اشاره کنیم که دعا نیز در کنار تلاش می تواند احتمال موفقیت مان را بسیار افزاش دهد اما بدون تلاش چیزی وجود ندارد که احتمال آن افزایش پیدا کند.

به همین دلیل در کنار دعا خواندن به شما سایت نوین بینش را معرفی می کنیم. این سایت نکاتی را در مورد روش های کسب درآمد آموزش می دهد. این روش در مورد کسب روزی حلال در خانه و از طریق اینترنت است که به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد:

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

8 نکته مثبت در مورد کسب درآمد در اینترنت

در این مقاله تصمیم داریم شما را با طلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کار بیشتر آشنا کنیم.

طلسم بیکاری

مرحوم سقازاده واعظ می گوید : در  الدر النظیم می نویسد هر کس بیکار بماند

و شغلی نداشته باشد سوره یوسف را بنویسد و هنگام شب از خانه خارج گشته

و در شکاف دیواری پنهان کند ( در صورتیکه صاحبش راضی باشد ) و موقع برگشتن

به پشت سر خود نگاه نکند . بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت می کنند و

مشغول به کار خواهد شد . کراراً تجربه شده است

منبع : سر المستتر ص 173


دعا برای کاریابی

چنانچه شخص بیکار آیه زیررا بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ،

کار پیدا نماید و نیز برای قبول در خطبه عقد بر بازو ببندد.

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ.

یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴)

با طهارت و در ساعت و روز سعد و با جوهر روحانی نوشته شود.

دعا برای شغل

هرگاه در ساعت اول روز 308 مرتبه بگويد يا رزّاق روزي او وسيع مي گردد.هر که در ميان نماز مغرب و عشاء 1060 مرتبه بگويد يا غني صاحب ثروت خواهد شد.

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

دعا جهت زیاد شدن روزی این دعا را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بَحَقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

طلسم یافتن شغل

براي توسعه رزق برای غنی شدن  هر که این کلمات را صد نوبت بخواند غنی گردد و مجرب است.بسم الله الرحمن الرحیم یا کَثیرَ الخَیر  یاذالمَعرُوف یا قَدیمَ الاِحسان  اَحسِن اِلِینا  بِاحسانِکَ القَدیم برحمتک یا ارحم الراحمین.

نوشتن سوره یوسف برای کار

سوره قدر 10 بار بعد از نماز صبح خوانده شود.

دعا های مرتبط:

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

دعا براي استخدام شدن در كارذکر برای پیدا شدن کارچه دعایی بخونم کار پیدا کنمدعا برای کاریابیدعا برای رفع بیکاریطلسم یافتن شغلذکر برای یافتن شغل

جستجو های مرتبط: طلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کارطلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کارطلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کارطلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کارطلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کارطلسم بیکاری  دعا برای کاریابی  دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  طلسم یافتن شغل  نوشتن سوره یوسف برای کار  ذکر برای یافتن شغل  ذکر برای پیدا شدن کار

+

نوشته شده در سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 16:34 توسط  | 

چه دعایی بخونم کار پیدا کنم

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغل بیشتر آشنا کنیم.

دعا برای شغل

. علامه المجلسي، بحار الانوار، مؤسسه الوفاء، بيروت، 1404 ه.ق، ج 81، ص 198.
2. شيخ صدوق‏، من لا يحضره الفقيه‏، جامعه مدرسين‏، قم‏، 1404 ق‏، دوم‏، ج1، ص 177
3. بقره(2) آيه 142.
4. بقره(2)آيه 216.

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

۱۰۰ مرتبه لا اله الا الله بگوید و ۱۰۰ مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کند . در همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد. به امید اجابت تمامی دعاهای شما….


دعا براي استخدام شدن در كار

هرکس ۲ بار صلوات بفرستد و الم نشرح و آیه الکرسی را هر کدام ۲ بار بخواند و از انگشت کوچک تا بزرگ عقد کند (ببندد) البته تاثیر عجیبی خواهید دید.

و نیز برای گشایش کار آیه الکرسی بعد از هر نماز خوانده شود.

سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود.


ذکر برای پیدا شدن کار

هرگاه کالای شما کساد شود این آیه را بر کالا بخوانید انشاءالله مشکل حل شود:

یَرْجونَ تِجارَةً لَنْ تَبورَ (سوره فاطر آیه ۲۹)

"امید تجارتی دارند که هرگز زیان و زوال نخواهد یافت."

طلسم یافتن شغل

" سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف ديواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند  بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد."

  در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد  , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .ديواری که کاغذ در آن پنهان ميشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه کرد.

 دیوار غصبی دیوار خانه یا کلاْ ملکی است که غصب شده باشد یعنی مثلاْ ساکن فعلی آن ملک را غصب نموده باشد.

مورد دوم اینکه سوره یوسف را نمی توان در دیوار خانه خود پنهان نمود و حتماْ باید دیوار ملک دیگری باشد.


دعا برای کاریابی

چنانچه شخص بیکار آیه زیر را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ، کار پیدا نماید 

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴)

دعا های مرتبط:

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

دعا براي استخدام شدن در كارذکر برای پیدا شدن کارچه دعایی بخونم کار پیدا کنمدعا برای کاریابیدعا برای رفع بیکاریطلسم یافتن شغلذکر برای یافتن شغل

جستجو های مرتبط: دعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغلدعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغلدعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغلدعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغلدعا برای شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  دعا براي استخدام شدن در كار  ذکر برای پیدا شدن کار  طلسم یافتن شغل  دعا برای کاریابی  ذکر برای یافتن شغل  نذر برای شغل

+

نوشته شده در سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 16:18 توسط  | 

ذکر برای پیدا شدن کار

در این مقاله تصمیم شما را با طلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغل بیشتر آشنا کنیم.

طلسم یافتن شغل

سوره یوسف از آیه ۵۰ تا ۵۶ 

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ

أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰) قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ

ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ

الصَّادِقِینَ (۵۱) ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏ وَمَا أُبَرِّئُ

نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳) وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات 54 و 55 و 56 ) از وقال الملک ائتونی به ………………………………تا بمحسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

ذکر مجرب برای گشایش کار

از آيت الله العظمي بهجت براي رفع گرفتاري ها نقل شده است:
نماز جعفر طيّار و دعاهاي بعد از نماز را همان گونه كه در مفاتيح الجنان آمده است بخوانيد. بعد از نماز دعايي را كه با عبارت ” سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّ وَ تَرَدَّى بِهِ……” شروع مي شود، بخوانيد. ان شاءالله مشكل تان بر طرف مي شود. بر فرض كه طلسمي نيز در كار باشد با تلاش و كوشش و توسل به اهل بيت برطرف مي شود.

دعا براي استخدام شدن در كار

ختم سوره انعام
در روایت آمده است که هر کس بخواهد روزى اش وسیع و حاجتش برآورده گردد شب پنج شنبه یا شب و روز جمعه رو به قبله، ابتداء سوره مبارکه حمد را بخواند، سپس سوره انعام را شروع کرده تا آیه �ما اُوتِىَ رُسُلُ اللهِ� (آیه 124) بخواند سپس برخاسته بلافاصله دو رکعت نماز به جاى آورد که در هر رکعت بعد از حمد هفت بار آیة الکرسى و هفت بار سوره کوثر را بخواند و پس از سلام نماز مجدداً از آیه �اللهُ اَعلَمُ حَیْثُ یَجْعَلُ� شروع کرده تا به آخر سوره بخواند و پس از پایان سوره سر به سجده نهاده هفتاد بار بگوید: �لا اله الا الله محمد رسول الله� آنگاه حاجت خود را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.

دعا های مرتبط:

دعاي مجرب براي پيدا كردن كار

دعا براي استخدام شدن در كارذکر برای پیدا شدن کارچه دعایی بخونم کار پیدا کنمدعا برای کاریابیدعا برای رفع بیکاریطلسم یافتن شغلذکر برای یافتن شغل

جستجو های مرتبط:طلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغلطلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغلطلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغلطلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغلطلسم یافتن شغل  دعاي مجرب براي پيدا كردن كار  ذکر مجرب برای گشایش کار  دعا براي استخدام شدن در كار  نذر برای شغل  ذکر برای رفع بیکاری  دعا برای شغل  سوره برای یافتن شغل

+

نوشته شده در سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 16:13 توسط  | 

دعاي شغل ياقتن

در این مقاله تصمیم  داریم شما را با ذکر برای یافتن شغل طلسم یافتن شغل دعا برای کاریابی دعا برای رفع بیکاری دعا برای سرکار رفتن سوره برای یافتن شغل نذر برای شغل دعا براي استخدام شدن در كار بیشتر آشنا کنیم.
ذکر برای یافتن شغل

هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری) هنگام افطاری قبل از افطار کردن ,همچنین بعد از نماز خفتن(نماز عشا) , و همچنین در جامه خواب وقت خواب رفتن این هفت آیه از سوره یوسف را بخواند:

(آیات۵۰ تا ۵۶ سوره یوسف )

بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم


وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰)

قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (۵۱)

ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏

وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳)

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴)

قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵)

وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

سپس هنگام خواب صد مرتبه ذکر (لا اله الا الله )و صد مرتبه ذکر ( الله اکبر) و صد مرتبه ذکر ( سبحان الله) و صد مرتبه ذکر( استغفرالله) و صد مرتبه (صلوات) فرستد. وبخواب رود…

طلسم یافتن شغل

در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه سوره یوسف را در کاغذی سفید یا زرد با مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و نیت کند بر هیچ کسی ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای , بالای در ورودی منزل بیاویزد .در همان هفته مقصودش حاصل شود.

در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشی.عطر به خود بزن و جامه پاک بپوش.

دعا های مرتبط:

دعاي شغل ياقتن

دعاي افزايش محصولدفينه بابي با خروس

جستجو های مرتبط: ذکر برای یافتن شغل طلسم یافتن شغل دعا برای کاریابی دعا برای رفع بیکاری دعا برای سرکار رفتن سوره برای یافتن شغل نذر برای شغل دعا براي استخدام شدن در كار ذکر برای یافتن شغل طلسم یافتن شغل دعا برای کاریسرکار رفتن سوره برای یافتن شغل نذر برای شغل دعا براي استخدام شدن در كارذکر برای یافا برای سرکار رفتن سوره برای یافتن شغل نذر برای شغل دعا براي استخدام شدن در كار

+

نوشته شده در سه شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 17:43 توسط  | 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر