موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دانلود کتابهای جادوی یهودیان

دانلود کتابهای جادوی یهودیان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 بهمن 1400 ساعت 02:22

دوستان امروز براتون مقاله ای تحت عنوان کتاب طلسم سحر فرعون شمعون یهودی را فراهم کرده ایم و امیدواریم که از این مقاله خوشتون بیاد و براتون مفیدباشه.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

qzaac1cskiwz.jpegکتاب طلسم سحر فرعون شمعون یهودی

ابتدا توضیحی در مورد علوم ماوراءالطبیعه داشته باشیم:

پدیده‌های ماورایی اقلامی از پدیده‌ها هستند که به شکل علمی و طبیعی قابل توضیح نیستند، دلایل نامشخص دارند و از دیرباز در فرهنگ عامه وجود داشته‌اند. شواهد علمی و دانشمندان، پدیده‌های ماورایی را پشتیبانی نکرده و آن را نمی‌پذیرند.

این پدیده‌ها می‌تواند شامل باور به شعور مواد، انرژی‌های خاص مثبت و منفی، وجود روح، دیدن موجودات فضایی، اعتقاد به تعبیر خواب، طایع‌بینی، چاکرا، طلسم، تله‌پاتی، استخاره، الهام، تقدیر و شانس، جن، موجود غیر ارگانیک، هومیوپاتی و هر چیز غیرطبیعی باشد.

برعکس آنچه تصور می‌شود تحقیقات فراوانی برای اثبات یا وجود موارد فراطبیعی و ماورایی انجام شده اما همه آنها با شکست مواجه شده‌اند.

دانشمندان معتقدند ادعای مشاهده پدیده‌های ماوراءالطبیعه می‌تواند ناشی از تفسیر یا برداشت نادرست افراد از وقایع طبیعی، سوءتعبیر یا سوءتفاهم، نوعی شیادی یا صرفاً یک اتفاق احتمالی باشد به همین دلیل است که بنا به اصل تیغ اوکام این تفکرات کنار گذاشته می‌شوند.

نکته مهم اول: متافیزیک بحثی فلسفی در مورد علل وجود و چیستی موجودات است و ارتباطی به ماوراءالطبیعه ندارد.

نکته مهم دوم: دنیای علم نمی‌گوید که چیزی فراطبیعی وجود ندارد، بلکه معتقد است که این موارد قابل بررسی در دنیای علم نیست و نمی‌توان از راه علم به اثبات آن رسید و دنیای علم نیز به آن نیازی ندارد. لذا این موارد را کنار گذاشته و بحث در مورد آن را نمی‌پذیرد.

اما باید توجه داشت که هرجا فردی یا گروهی مدعی اثبات علمی پدیده فراطبیعی شد علم به سراغش آمده و ادعای او را بررسی خواهد کرد.

نکته مهم سوم: وقتی نتوان «عدم وجود یک اتفاق غیرطبیعی» را به کمک علم اثبات کرد به معنی «وجود آن اتفاق غیرطبیعی» نیست. به لحاظ منطقی بار اثبات ادعا به عهده مدعی است. اگر فردی مدعی شود که «یک قوری در فضای میان کهکشان‌ها امور کائنات را اداره می‌کند» علم نمی‌تواند عدم وجود آن را اثبات کند، اما به معنی وجود این قوری هم نیست.

کسی که چنین ادعایی کرده باید آن را اثبات کند و تا زمانی که به اثبات نرسیده گفتگو در مورد آن بی‌معنی است و فقط به شکل ادعا/باور/عقیده‌ی فرد مدعی باقی می‌ماند.

دعا نویسی چیست؟

دعانویسی شغل و روش انبیاست که اولا دعا باید از ایات قرآن و ذکرهای نام خداوند و کمک از موکلین قرانی باشد. به خاطر همین یک دعا نویس نمیتواند هر دعایی را قبول کند مثلا دعایی که باعث میشود حق کسی ذایل شود را نباید انجام دهد اگر هم ندانسته قبول کرد و انجام داد آن دعا تاثیری ندارد و کاری انجام نمیدهد چون موکلین قرانی در راه ناحق کاری نمیکنند.

دوما خود دعانویس باید خیلی از موضوعات شخصی ومذهبی و اجتماعی و حق الناس و حق الله را رعایت کند.از خیلی از فیلترها باید عبور شود و مهمتر از ان در این رسته هر کسی انتخاب نمیشود یعنی این طور نیست که هر کسی دلش خواست تصمیم بگیرد دعانویس شود.موضوع مهم اینکه دعانویسسی ارثی هست یعنی از اجداد به ارث میرسد و سینه به سینه به جلو میرود و موضوع دیگه اینکه همه دعانویسها ارث از اجداد نمیبرند. گاهی شخصی در سن خاص و در زمان معین به او اجازه دعانویسی داده میشود که این اجازه باید و باید از سمت خدای متعال باشد و شخصی را واسطه میکند تا تمام مطالب و اجازه را به او میدهد.

کسانی که به علوم غریبه و دعانویسی و سحروجادو و طلسم علاقه دارند حتما این مطلب را تا اخر بخوانند و آنرا از دست ندهند

نمونه ای از صفحات جادویی کتاب کتاب طلسم سحر فرعون شمعون یهودی:

ugw3taj3577d.pngکتاب طلسم سحر فرعون شمعون یهودی

فهرستی از انواع طلسم هایی که در کتاب فرعون شمعون یهودی آمده است:

طلسم محبت , طلسم عشق قوی و قدرتمند , طلسم های کاهش و افزایش میل جنسی , طلسم مهر و محبت میان زن و شوهر , طلسم بستن زبان شوهر و زبان بند قوی شوهر و خانواده شوهر , طلسم یهودی مهر و محبت ,جادوی سیاه , طلسم رزق و روزی , طلسم و دعاهای رفع فقر و پریشانی , طلسم پیدا کردن کار و دعای موفقیت در کار ,طلسم های قدرتمند احضار و کتاب های احضار و احضار موکل و چگونگی احضار موکل,استخدام ملک ریحان,اخراج جن ,طلسم بخت گشایی دختران مجرد,دعای ازدواج مجدد , طلسم بخت گشایی قوی دختر و پسر, بخت گشایی زنان و مردان ,طلسم های زناشویی و بستن شهوت مرد و زن و طلسم های جلوگیری از زنا و اصلاح مرد یا زن زناکار ,انواع طلسم های دفع بلا و بلایای طبیعی و انسانی، ....

همانطور که دیدید این کتاب شامل طلسم های بسیار زیادی است که هرکدام کار های خاصی را انجام میدهد برای مثال : طلسم محبت باعث میشود که فردی که میخواهید به شما محبت کند و به نوعی یک تغییر خاص در رفتار او ایجاد میشود.

مدعیان سحر و جادو

افراد زیادی در جهان مدعی دیدن پدیده‌های ماورایی، تله‌پاتی، ذهن‌خوانی، ارسال انرژی، گفتگو با مردگان و مواردی از این دست شده‌اند. اولین بار در سال ۱۹۲۲ گروهی از دانشمندان امریکایی جایزه ۲۵۰۰ دلاری برای کسی گذاشتند که در شرایط آزمایشگاهی یکی از این پدیده‌های ماورءالطبیعه که مدعی آن است، اثبات کند. پس از آن گروه‌های علمی مستقل و دانشمندان فراوانی از سراسر جهان جایزه‌های مشابهی را اعلام کردند که امروز مجموع آنها به حدود۲.۴ میلیون دلار می‌رسد.

جیمز رندی که خود یکی از مشاهیر برملا کردن شگرد طالع‌بینان و و گرفتن مچ مدعیان ماورایی است، جایزه یک میلیون دلاری برای کسی تعیین کرده که بتواند چیزی فراطبیعی را در حضور متخصصان اثبات کند که برخی توانستند اینکار را انجام دهند!

کتاب طلسم سحر فرعون شمعون یهودی

درپایان بهتر است به این نکته توجه کنید که عالم ماوراءالطبیعه و وارد شدن به آن، یعنی نامحدود شدن و همچنین خطرات نامحدود و درمقابل آن فواید نامحدودی هم دارد پس لطفا با آگاهی کامل به اینگونه مسائل رجوع کنید.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر