موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

باز شدن بخت با سوره یاسین

باز شدن بخت با سوره یاسین

نویسنده : Ramin | زمان انتشار : 08 فروردین 1401 ساعت 08:53

خواص و فضیلت سوره یاسین برای بخت گشایی و ازدواج سریع و فوری در دعا سایت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com باز شدن بخت با سوره یاسین – خواص سوره یاسین برای بخت گشایی را قرار دادیم . سوره مبارکه یاسین از سوره های قرآنی پرفضیلت و عظیم الشان می باشد که خواص و فوائد فراوانی دارد . برای باز شدن بخت بسته شده دختران و پسران نیز می توان از سوره مبارکه یاسین بهره گرفت …

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سوره بخت گشایی پسران,سوره بخت گشایی دختر,سوره بخت گشایی سریع دختر,سوره برای بخت گشایی دختر,سوره برای بخت گشایی,سوره احزاب بخت گشایی,سوره های بخت گشایی,سوره جهت بخت گشایی

باز شدن بخت با سوره یاسین – خواص سوره یاسین برای بخت گشایی,سوره یاسین برای بخت گشایی,بهترین سوره برای بخت گشایی,سوره سریع الاجابه و قوی بخت گشایی,قویترین سوره مخصوص باز شدن بخت,سوره تضمینی و موثر جهت بخت گشایی فوری,تاثیر خواندن سوره یاسین برای گشایش بخت

برای باز شدن بخت با سوره ی یاسین دریافته است اگر سوره یس را بخوانید و چون به آیه ((سلام قولا من رب رحیم)) رسیدید آیه را هفتاد مرتبه تکرار نمایید و مطلب و حاجت را از حق تعالی بخواهید بسیار مجرب است و خیلی زود به خانه ی بخت خود می روید.

از آداب‌ دیگر بخت‌ گشایی‌ خواندن‌ سوره یاسین‌ بر خرما و خیرات‌ آن‌ در شب‌ جمعه‌ بود. در این‌ بخت‌گشایی‌ برای‌ هر سال‌ از عمر دختر ۱۲ دانه‌ خرما بر می‌داشتند و یک‌ بار سوره یاسین‌ را می‌خواندند و بر آن‌ها می‌دمیدند.

روضه‌خوانی‌ و روزه‌داری‌ نیز از اعمال‌ دیگر بخت‌گشایی‌ بود. در یزد زنان‌ حاجتمند نذر می‌کردند که‌ در صورت‌ بر آورده‌ شدن‌ حاجتشان‌ از روز ۱۹ یا ۲۰ یا ۲۱ تا شب‌ ۲۷ رمضان‌ روضه قنبر که‌ مخصوص‌ زنان‌ است‌، بخوانند.

در میان‌ کردها و مردم‌ ارومیه‌ و زنجان‌ رسم‌ بود که‌ زنان‌ پس‌ از برآورده‌ شدن‌ حاجتشان‌، ۳ یا ۵ یا ۷ سال‌ در ۳ شب‌ جمعه آخر چله بزرگ‌ یا اولین‌ شب چله کوچک‌ زمستان‌ «قاووت‌» درست‌ می‌کردند.

بخت‌گشایی‌ با آب‌ قرآن‌ نیز معمول‌ بود. مثلاً دختر شوهر نرفته‌ در روز جمعه آخر ماه‌ رمضان‌ از آبی‌ که‌ در برابر قرآن‌ وزن‌ کرده‌ بودند، به‌ صورت‌ و بدنش‌ می‌زد.

وارونه‌ سر کردن‌ چادر نماز به‌ هنگام‌ خواندن‌ نماز، نذر خواندن‌ مولودی‌ و بستن‌ حنای‌ «سی‌ تبارک‌» از آداب‌ دیگر بخت‌گشایی‌ بودند. حنای‌ «سی‌ تبارک‌» حنایی‌ بود که‌ در طول‌ ماه‌ رمضان‌ هر روز یک‌ بار سوره تبارک‌  را به‌ آن‌ خوانده‌ و دمیده‌ باشند. این‌ حنا را در شب‌ عید فطر بر سر دختر دم‌ بخت‌ می‌مالیدند و معتقد بودند که‌ تا عید دیگر بختش‌ باز می‌شود.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر