موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

توسل به امام رضا برای کنکور

توسل به امام رضا برای کنکور

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 24 مهر 1400 ساعت 09:13

مرتضی ضیائی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: کسی که برای به دست آرودن رتبه تک رقمی درس می‌خواند و تلاش می‌کند به دست آوردن رتبه 8 برایش مهم و بسیار با ارزش است و من از قبل می‌دانستم که رتبه‌ام خیلی خوب خواهد شد اما نمی‌دانستم که رتبه هشتم را کسب می‌کنم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وی افزود: در مدتی که برای کنکور درس می‌خواندم از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کردم و تنها در طول روز در حد ده دقیقه برای  رصد کانال گاج و نمونه سوالات وقتم را در این کانال سپری می‌کردم.

رتبه هشت کنکوری سراسری در رشته علوم انسانی گفت: درس خواندن من برای کنکور طبق برنامه‌ریزی‌های گاج بود و از سال دوم دبیرستان برنامه‌ریزی داشتم و ایام تابستان و عید نوروز وقت بیشتری را برای درس خواندن سپری می‌کردم.

ضیائی‌‌نسب افزود: وقتی قرار است برای کنکور برنامه‌ریزی درسی داشته باشی باید به گونه‌ای باشد که از ساعت کم شروع کرده و به مرور زمان ساعت مطالعه خود را افزایش دهی و من هم اوایل در حد دو یا سه ساعت درس می‌خواندم و هر چه به کنکور نزدیک‌تر می‌شدم ساعت مطالعه را افزایش می‌دادم و در اواخر ساعت مطالعه به 14 ساعت در روز هم می‌کشید.

وی بیان کرد: به جز کلاس‌های تقویتی که مدرسه برنامه‌ریزی کرده بود تنها در برنامه‌های گاج شرکت می‌کردم و یکی دو دفعه هم در آزمون‌های سنجش شرکت کردم.

رتبه هشت کنکوری سراسری در رشته علوم انسانی گفت: به دیگر کنکوری‌ها توصیه می‌کنم اگر قرار است برای رتبه‌های خوب برنامه‌ریزی کنند وقت خود را به بطالت در فضاهای مجازی سپری نکرده و هیچگاه از درگاه خداوند ناامید نشوند و همیشه در امور زندگی خود توکل بر خدا و توسل به ائمه را مدنظر داشته باشند.

ضیائی‌نسب افزود: هنوز به طور یقین تصمیمی نگرفته‌ام که چه رشته‌ای را انتخاب کنم اما مقصد رشته دانشگاهی من قطعا تهران خواهد بود و شاید تصمیم بگیریم از میان رشته‌های حقوق، روان شناسی یا قضاوت یک رشته را انتخاب کنم.

وی گفت: قطعاً رشته‌ای که انتخاب کنم در مقطع کارشناسی خواهد بود و امیدوارم مراحل دیگر را بعد از کارشناسی با توکل بر خدا دنبال کنم.

رتبه هشت کنکوری سراسری در رشته علوم انسانی خاطرنشان کرد: موفقیت یک عاملی است که چندین گزینه دارد و در وهله نخست خودم خیلی تلاش کردم تا بتوانم در کنکور با موفقیت پیش بروم و در وهله دیگر پدر و مادرم تلاش زیادی کردند و از آن جایی که برادر بزرگترم کنکوری بود شرایط خانه کاملاً فراهم بود تا بتوانم درس بخوانم و رتبه برادرم نیز 2 هزار شده است.

ضیایی‌نسب افزود: توکل بر خدا، توسل بر ائمه اطهار و توسل ویژه به امام رضا(ع) از عوامل موفقیتم بود و الان که با شما صحبت می‌کنم در مشهد و در حرم امام رضا(ع) هستم و از طریق دوستم متوجه شدم که رتبه هشت کنکور شدم و از خوشحالی نمی‌دانستم باید چه کار کنم قبل از تماس دوستم رفتم پشت پنجره فولاد و یک گره بستم اما وقتی خبر را شنیدم بلافاصله خود را به پنجره فولاد رسانده و گره را باز کردم.

وی با بیان اینکه من عدد هشت را به نیت امام رضا(ع) دوست داشتم اظهار داشت: امام رضا بالاخره حاجت مرا اجابت کرد و رتبه هشت کنکور را نصیبم کرد.

انتهای پیام/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر