موضوعات وبسایت : دینی و مذهبی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

حاجات غیر ممکن

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 فروردین 1401 ساعت 13:44

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

غیر ممکن بوده که به حاجت نرسد  

به تجربه رسیده هر که مدت 18 روز روزی 3 بار سوره اخلاص را بخواند و الله الصمد را 1000 بار تکرار نماید و هر روز بعد از تمام شدن عمل 1 بار آیه نور الله نور السموات .... و 1 بار آیه آخر سوره انا فتحنا که اول آن اشداء علی الکفار است را بخواند با شرط طهارت و رو به قبله و ودر مکان خلوت ؛ هر کس انجام داده غیر ممکن بوده که به حاجت نرسد  

دو روش ختم سوره یس

1- با وضو رو به قبله در مکان خلوتی نشسته و شروع به خواندن سوره نمایید و چون به آیه (( سلام قولا من رب رحیم)) رسید 70 مرتبه تکرار نماید و سپس حاجتش را از خداوند بخواهد، آنگاه سوره را تمام کند. 

2-از روز جمعه تا روز پنجشنبه روزی 3 مرتبه سوره یس را خوانده و هر روز بعد از تمام شدن 3 سوره، دعای (( یا من تحل بعقد المکاره)) را از صحیفه سجادیه بخواند.  

اگر به سختی افتادید

۱- اگر به سختی افتادید و می خواهید  ، رها شوید ، به مدت ۸ شب با حضور قلب وبا معنی سوره مبارکه الحجر را از آیه ۹ تا ۱۰ بخوانید.

۲- اگر می خواهید به حاجت و امید خود زودتر برسید ، در مدت ۷ شب متوالی با حضور قلب و با معنی  سوره مبارکه طه  را از آیه ۶ تا ۳۶  بخوانید.

۳- اگر می خواهید کسی به عهدش وفا کند ، به مدت ۶ شب با حضور قلب و با معنی سوره مبارکه را از مریم آیه ۶ تا ۵۴ بخوانید .

۴- اگر می خواهید همسر یا نامزد یا دوستتان وفادار بماند  سوره مبارکه نور را با حضور قلب و با معنی از آیه ۶تا ۳۲ به مدت ۷ شب بخوانید .

۵-   برای آرامش روحی  خود به شما توصیه می شود که ، سوره حمد و اخلاص را در هفته ۲ بار با حضور قلب و با معنی بخوانید تا آرامش روحی پیدا نمایید .

+

نوشته شده در شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ ساعت

12:8 PM

توسط فریبا محمدی علوی  | 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر