یاسین
yasin.fileon.ir

طی الارض بادام تلخ

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 13:54

درباره طی الارض

مولف گوید در طی الارض نسخه های بسیاری دیدم، ولی این نسخه آسانترین آنها است که درج می نمایم. امیدوارم خوانندگان و عمل کنندگان مرا از دعای خیر فراموش ننمایند:

گفته اند برای طیّ الارض اول یک عصا از بادام تلخ تهیه مینمائی و از سر آن عصا شروع می کنی به نقش نمودن اسماء الله، هر اسمی که در آن باشد مانند اللطیف و والحفیظ والحکیم والکریم و الرّشید و ...در حین نقش نمودن می خوانی: یاغنیّ دو مرتبه، یا دیوش و یا الله دومرتبه؛ سپس این آیات را می خوانی:

 وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْيَنَ قَالَ عَسَى رَبِّي أَن يَهْدِيَنِي سَوَاء السَّبِيلِ(قصص22)

وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِيَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ (نمل٨٨)

وَأَوْحَيْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَسْرِ بِعِبَادِي إِنَّكُمْ مُتَّبَعُونَ (شعراء٥٢)

وَلَقَدْ خَلَقْنَا السَّمَاوَاتِ وَالأرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ وَمَا مَسَّنَا مِنْ لُغُوبٍ (ق٣٨)

وَلَوْ تَرَى إِذْ فَزِعُوا فَلا فَوْتَ وَأُخِذُوا مِنْ مَكَانٍ قَرِيبٍ (سباء٥١)

وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ يَنْسِفُهَا رَبِّي نَسْفًا (١٠٥)فَيَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا (١٠٦)لا تَرَى فِيهَا عِوَجًا وَلا أَمْتًا (طه١٠٧)

قلمیس فوایش ملطاش طلیوش حراش ملطاش طیوش و کلبهم قطمیر
ورو به قبله نشسته و عصا را درمقابل خود رو به سجاده گذارده انقدر ادامه میدهی تا عصا به حرکت اید چون حرکت کرد ان را به دست راست میگیری و به هر طرف که میخواهی حرکت میکنی.
البته این ایات را که ذکر شد نه برای یک مرتبه می خوانی یعنی یک جلسه .بلکه هر روز اگر بشود صبح بعد از نماز هر روز ادامه می دهی یا شب بعد از نماز عشاء وبا شرایط تسخیرات( ترک حیوانی و روزه و قبله و غسل و وضو و بخور و زمان و مکان خاص و ...)هر روز در همان مکان و همان زمان تکرار شود. و هر روزی یکمرتبه ایات و اسماء موکلین را بخواند. و رازش را پنهان بدارد مگر بین استاد و شاگرد والّا عمل ضایع می شود.

توضیحات بیشتر: .blogspot.comkateb-shahrzadwww.

 منبع:کشف الهدایه

+

نوشته شده در یکشنبه دوم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 9:5 توسط بنده الله  |