یاسین
yasin.fileon.ir

دعای بخت گشایی سریع و قوی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 28 بهمن 1400 ساعت 18:50

ازدواج در این روزها بسیار دشوار شده و قطعا بهترین راه برای حل این معضل آسان گرفتن مسائل مربوط به ازدواج است اما علاوه‌براین آیا از سمت معصومین توصیه هایی برای بخت گشایی، باز شدن بخت و آسان شدن ازدواج بیان شده است؟

توصیه پیامبر اعظم (ص) و امامان معصوم برای بخت گشایی و باز شدن بخت چیست؟

آیا اصلا امامان معصوم توصیه ای در این زمینه دارند؟ قوی‌ترین دعا برای بخت گشایی چیست؟ آیا نسخه‌ای روشن و واضح برای ازدواج و دعا برای گشایش بخت از معصومین آمده است؟

سوره احزاب قوی ترین توصیه برای بخت گشایی از زبان پیامبر (ع) و امام صادق (ع)

نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو برای بخت گشایی بسیار معروف و مجرب است که روایت از زبان مبارک معصومین در کتب و تفاسیر معتبر دارد. دعای بخت گشایی قوی سوره احزاب طبق سخن ائمه بایستی پوست آهو نوشته شود و درون یک ظرف دربسته در خانه قرار گیرد.

با توجه به اینکه این دعا برای باز شدن بخت دارای روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) می باشد از درجه اعتبار بالایی برخوردار است و قطعا تاثیر زیادی دارد.

حضرت محمد (ص)

هرکس سوره احزاب را روی پوست آهو بنویسد و آن را در یک ظرف در بسته قرار دهد و در خانه بیاویزد، خواستگاران برای دختران آن خانه زیاد شده و همه میل و رغبت به آن دختران می یابند، حتی اگر فقیر باشند (تفسیر البرهان ج6 ص212).

امام صادق (ع)

کسی که سوره احزاب را روی پوست آهو بنویسد و در خانه اش قرار دهد خواستگاران به منزلش می آیند و به اذن خداوند متعال از دختران، خواهران و همه نزدیکان (مجرد) او خواستگاری می شود (تفسیر البرهان، ذیل تفسیر سوره احزاب).

حضرت محمد (ص)

هرکس سوره احزاب را بر روی پوست آهو نوشته و در ظرف در بسته در منزل قرار دهد خواستگاران دختر، خواهران و بستگان او زیاد شوند و میل و رغبت آن ها به دختر زیاد می شود، حتی اگر فقیر و درمانده باشد (خواص القرآن، ص77).

فروشگاه شرف آنلاین ارائه دهنده سوره احزاب برای بخت گشایی روی پوست آهو با رعایت آداب

در فروشگاه شرف آنلاین می توانید دعای بخت گشایی قوی را روی پوست آهوی اصل تهیه نمایید. درج دعای بخت گشایی قوی (متن کامل سوره احزاب) روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات سعد و توسط اساتید مجرب انجام گرفته‌است.

چرا از شرف آنلاین خرید کنیم؟!

از مشاوره قبل از خرید تا پشتیبانی پس از فروش در کنار شما هستیم

گوشه‌ای از نظرات مشتریان شرف آنلاین پس از خرید

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم