یاسین
yasin.fileon.ir

زمان نوشتن سوره طه برای اسان شدن ازدواج

نویسنده : Ramin | زمان انتشار : 19 شهریور 1400 ساعت 00:59

در این مقاله تصمیم داریم شما را با ختم سوره طه برای ازدواج خواندن سوره طه برای ازدواج ختم 41 روزه سوره طه طریقه ختم 21 روزه سوره طه ختم چهل روزه سوره طه ختم سوره احزاب ختم سوره مزمل برای ازدواج چله سوره طه طریقه ختم سوره یس برای ازدواج بیشتر آشنا کنیم.

قبل از اینکه در مورد ختم سوره طه برای ازدواج یا طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج صحبت کنیم باید به یک نکته مهم اشاره کنیم که در اجابت دعا ها بسیار موثر است. برای به نتیجه رسیدن دعا به خصوص مرتبط با ایجاد مهر و محبت به دانش و صلاحیت اجابت دعا نیز نیاز داریم. به عبارت دیگر نیاز داریدبرای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

 و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

نیایش نامه پس از تحقیق و جست و جوی فراوان به تیم روانشناسی زیر برخورد کرده است که به صورت رایگان شما را راهنمایی می کند. پس توصیه می کنیم با شماره زیر ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید تا در کنار دعا بتوانید با راهکارهای علمی و عملی، به هدف خود برسید. تاکید می کنم شماره زیر، شماره تیم روانشناسی است و نه دعا نویس. زیرا برای اجابت دعاها به دعانویس نیاز ندارید بلکه به دانش و تلاش نیاز دارید.

 به صورت رایگان از طریق تلگرام با تیم روانشناسی زیر ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را توضیح دهید یا پرسش خود را ارسال کنید:

 09306135008 ( ارتباط فقط از طریق تلگرام)

محتوا و دستورالعمل های زیر از نسخه های قدیمی جمع آوری شده و برای علاقه مندان به باورهای سنتی ارائه می شود.

ختم سوره طه برای ازدواج

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

 (لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

خواندن سوره طه برای ازدواج - طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۲۵.۰۴.۱۷ ۱۵:۱۱]
 

 امام صادق ؏ ؛

هر کس که خالصانه بر تلاوت《 سوره نساء 》 مداومت نمایدمحبت همسرش به او زیاد شود

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۰۱.۰۵.۱۷ ۱۴:۱۶]
براے_رسیدن_بـہ_حاجت_از_شیخ_بهایے


ختم 41 روزه سوره طه

ختم سوره طه - دعای بخت گشایی ←  طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج - خواندن 100 مرتبه دعای مقابل ابن سلیمان که تو مفاتیح هست فقط یادتون باشه این صد تا باید بدون وقفه گفته شه منظور اینه که مثلا در طی چن روز نگید 20 تا امروز 10 تا فردا و... اینجوری نشه مثلا 3 ساعت در نظر بگیرید و 100 مرتبه این ذکرو بخونید ....معنیش فوق العاااادس

طریقه ختم 21 روزه سوره طه - سوره طه برای بخت گشایی

طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج. از حضرت علی (ع) روایت شده است:

که حضرت نمازی را برای کسانی که قصد ازدواج دارند و میخواهند همسر خوبی اختیار کنند بیان فرمودند :

دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از سوره حمد سوره مبارکه یاسین خوانده شود و بعد از نماز 100 مرتبه بگوید ((الحمدلله)) و سپس بگوید

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ

أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا

 حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ

قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله

و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت


ختم چهل روزه سوره طه - طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج

خواندن سوره طه که به چند شکل هست که خودتون یکیشو انتخاب کنید
اول در مدت چهل روز هر روز یک مرتبه قرایت شود
دوم در مدت یک هفته روزی سه مرتبه قرایت شود
سوم در مدت بیست و یک روز روزی یک بار خوانده شود
خودم از این نتیجه گرفتم هر وقت خوندم برام خواستگار اومده


ختم سوره احزاب

طریقه نوشتن سوره طه برای ازدواج ئ طریق ختم کلمه طه به این صورت است: به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگوید «طه» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند و باز صد مرتبه بگوید «طه»  و یک مرتبه سوره «قل هو الله » را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند، همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار«طه» تمام شد بعد از آن 17 بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند، خداوند مطلب و حاجت او را براورده می کند و بی شک عمل خواهد شد. این از مجربات است و آزموده شده است.(6)

دعا های مرتبط:

دعای احضار آنی معشوق

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دوردعاي عاشق كردن طرف مقابلدعای بستن زبان اشخاصدعاي عاشق كردن مرددعای برگشت معشوقدعای زبان بند قوی از راه دورختم سوره طه برای ازدواج

جستجو های مرتبط: ختم سوره طه برای ازدواج خواندن سوره طه برای ازدواج ختم 41 روزه سوره طه طریقه ختم 21 روزه سوره طه ختم چهل روزه سوره طه ختم سوره احزاب ختم سوره مزمل برای ازدواج چله سوره طه طریقه ختم سوره یس برای ازدواج ختم سوره طه برای ازدواج خواندن سوره طه برای ازدواج ختم 41 روزه سوره طه طریقه ختم 21 روزه سوره طه ختم چهل روزه سوره طه ختم سوره احزاب ختم سوره مزمل برای ازدواج  یس برای ازدواج