یاسین
yasin.fileon.ir

محاسبه زمان دقیق ازدواج

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 11:05

محاسبه سن نوزاد ، سن پاکی و سن ازدواج و...

به فاصله زمانی بین روز تولد و زمان فعلی سن گفته می شود. معمولا سن براساس سال، ماه و روز طی می شود به طور مثال برای محاسبه سن نوزاد خود اگر تولد نوزاد شما 1397/01/01 باشد و تاریخ فعلی 1397/05/01 باشد با کم کردن روزها، ماه ها و سالها از هم شما می توانید سن نوزاد خود را محاسبه کنید.

نرم افزار محاسبه آنلاین سن کیت ست

اگر دوست دارید محاسبه سن ازدواج یا محاسبه سن پاکی و... خود را انجام دهید تاریخ مورد نظر را براساس تقویم شمسی وارد کنید و روی دکمه محاسبه کلیک کنید. با کلیک روی دکمه محاسبه کادری به شما نمایش داده می شود که شامل تاریخ تولد شمسی، میلادی و قمری شماست و علاوه این شما می توانید محاسبه سن خود براساس گذشت ماه، هفته، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه را مشاهده کنید. علاوه بر تقویم شمسی، شما می توانید از تقویم میلادی و قمری برای محاسبه سن خود استفاده کنید.

محاسبه سن براساس سن، ماه و روز: به طور کلی در طی زندگی روزمره خود ما از این نوع محاسبه استفاده خواهیم کرد. با گذشت یک سال خورشیدی یک سال به سن اضافه خواهد شد.

محاسبه سن براساس هفته: این نوع محاسبه برای محاسبه سن نوزاد و کودک استفاده می شود در این نوع محاسبه سن براساس تعداد هفته نمایش داده می شود.

محاسبه سن براساس ماه: به تعداد ماه های شمسی که از تاریخ تولد تا به امروز گذشته است اطلاق می شود.

محاسبه سن براساس روز: هر 24 ساعت 1 روز محاسبه می شود و نشان دهنده تعداد شبانه روز عمر ماست.