یاسین
yasin.fileon.ir

ایا دعای فلفل سیاه حقیقت دارد

نویسنده : معین | زمان انتشار : 24 آبان 1400 ساعت 14:13

در این مقاله تصمیم داریم در مورد یک دعای محبت سوازندنی صحبت کنیم. این دعا، که به طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه معلروف است می تواند خیلی سریع و فوری محبت شخص مورد نظر شما را جلب کند. همچنین در مورد خاصیت سوازندن فلفل سیاه و بهترین زمان سوزاندن دعای فلفل سیاه نیز صحبت می کنیم. البته باید به یاد داشته باشید که فلفل سیاه و هرچیز دیگری فقط یک بهانه و لیا ابتکار برای دعا است. در نهایت مهم دعایی است که شما می خوانید حال چه با فلفل سیاه باشد چه با زردچوبه یا تسبیح. 

قبل از اینکه به دنبال فلفل سیاه یا نخود سیاه برویم باید به نکته ای اشاره کنیم که در اجابت دعا ها بسیار موثر است. برای به نتیجه رسیدن دعا به خصوص مرتبط با ایجاد مهر و محبت به دانش و صلاحیت اجابت دعا نیز نیاز داریم. به عبارت دیگر نیاز داریدبرای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

 و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

نیایش نامه پس از تحقیق و جست و جوی فراوان به تیم روانشناسی زیر برخورد کرده است که به صورت رایگان شما را راهنمایی می کند. پس توصیه می کنیم با شماره زیر ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید تا در کنار دعا بتوانید با راهکارهای علمی و عملی، به هدف خود برسید. تاکید می کنم شماره زیر، شماره تیم روانشناسی است و نه دعا نویس. زیرا برای اجابت دعاها به دعانویس نیاز ندارید بلکه به دانش و تلاش نیاز دارید.

 به صورت رایگان از طریق تلگرام با تیم روانشناسی زیر ارتباط برقرار کنید و مشکل یا پرسش خود را توضیح دهید:

 09306135008 ( ارتباط فقط از طریق تلگرام)

دعا برای بازگشت معشوق در سه روز

محتوای زیر از بین وبسایت های دیگر جمع آوری شده و بیشتر برای علاقه مندان به باورهای سنتی و قدیمی ارائه شده است.

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه

 بهترین زمالن سوازندن دعای فلفل سیاه هنگام غروب است. 

همچنین سحر قبل از نماز صبح و ظهر هنگامی که خورشید دقیقا در بالای آسمان است نیز از بهترین زمان های سوازندن فلفل سیاه محسوب می شود. 

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا

هر کس «بسم الله الرحمن الرحیم»را۷۸۶ مرتبه بر ظرف ابی بخواند وبدمد وبه شخص مقابل بخوراند محبت شدیدی نسبت به او پیدا خواهد کرد.

ختم سوره ی قریش:جهت ایجاد محبت بین دونفر ،بعد از نماز صبح چند عدد غنچه گل را گرفته(تهیه کرده) وبر انها ۲۱ مرتبه سوره ی قریش را بخواند وبدمد وهمان غنچه ها را به محبوب خویش برساند ،به مجرد بوکشیدن در میان ان دو ،محبت بسیار پیداخواهد شد .ان شاءالله.این عمل بی نهایت مجرب وازموده است ودر کار باطل وحرام نباید انجام داد که یا نتیجه نمی دهد ویا نتیجه ی عکس می دهد.

دعای محبت فلفل سیاه

برای تسخیر قلب ورفع کدورت بین دو شخص این عمل انجام شود:ابتدا دورکعت نماز به همین نیت بخواند.در هر رکعت بعد از حمد (ایه ی ۷/سوره ی ممتحنه)را هفت مرتبه بخواند:«عسی الله ان یجعل بینکم ….(تا) والله غفور رحیم»

سپس بعد از سلام نماز ۷۷(هفتاد وهفت) مرتبه بگوید:

«اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش را ببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما

لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ

فَهُم یوزَعونَ».

بعد از آن از دستورالعمل سوزاندن دادهعای فلفل سیاه استفاده شود که در ادامه در مورد آن سخن می گوییم. 

سپس ان شخص انچنان مسخر گردد که تصور ان ممکن نیست .این عمل به تجربه ثابت شده است.

بازگشت معشوق بافلفل سیاه 

برای بازگشت معشوق با فلفل سیاه،۲۷  دانه فلفل سیاه تهیه نموده و(ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد.مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

۶-برای جلب محبت بر شیرینی مانند قند ویا شکر ویا شیء شیرین ۳۵ مرتبه اسم« یا هادِیُ » را بگوید وان شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد بسیار موثر وازموده است .این خاصیت برای «یا وَدودُ یا دائِمُ» نیز می باشد.


هفت عدد فلفل سیاه

آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند

رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد

نماید البته آن شخص دوست او گردد.

 ۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است

و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند

بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعا های مرتبط:

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهردعا برای جذب پسر برای ازدواجدعای محبت شدید از راه دوردعا برای عزیز شدن درچشم همهدعا براي وابسته كردنطلسم محبت با فلفل سیاهدعای سریع الاجابه برای رسیدن به معشوق

جستجو های مرتبط: دعای محبت با فلفل سیاه خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا دعای محبت با میخ دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه هفت عدد فلفل سیاه 27 دانه فلفل سیاه دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه دعاي محبت بسيار قوي دعای محبت با فلفل سیاه خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا دعای محبت با میخ دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه هفت عدد فلفل سیاه 27 دانه فلفل سیاه دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه بهترین زمان سوزاسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه دعاي محبت بسيار قوي.